Welkom

Welkom op de website van Koninklijke Harmonie "St. Caecilia" uit het Nederland-Limburgse Echt, in het Smalste Stukje Nederland.
Deze muziekvereniging is opgericht in 1880 en probeert op een zo goed mogelijk niveau en op een enthousiaste wijze muziek te maken, welke aansprekend is voor onze (jeugd)leden, de mensen om ons heen en iedereen die van leuke muziek houdt.
Deze website is bedoeld om u als bezoeker informatie te verstrekken over de vereniging en onze activiteiten. En tevens om de leden de laatste actuele informatie te verstrekken.

Paaseierenactie 2024

Nu de Paasdagen alweer naderen is er ook weer de paaseierenactie van onze harmonie.
In het weekend van 22 en 23 maart worden daarvoor in de kern Echt huis-aan-huis fraai gekleurde eieren aangeboden.

Eventueel kan men nu al paaseieren bestellen via onze webshop.
Ook als u buiten Echt woont is bestellen uiteraard mogelijk.
Bestellen kan tot uiterlijk 20 maart.

(meer…)

Voorjaarsconcert op 23 maart

Poster Voorjaarsconcert

Zaterdag 23 maart vindt in MFC “de Peyerhoaf” aan de Bosstraat ons Voorjaarsconcert plaats.

(meer…)