Welkom

Welkom op de website van Koninklijke Harmonie "St. Caecilia" uit het Nederland-Limburgse Echt, in het Smalste Stukje Nederland.
Deze muziekvereniging is opgericht in 1880 en probeert op een zo goed mogelijk niveau en op een enthousiaste wijze muziek te maken, welke aansprekend is voor onze (jeugd)leden, de mensen om ons heen en iedereen die van leuke muziek houdt.
Deze website is bedoeld om u als bezoeker informatie te verstrekken over de vereniging en onze activiteiten. En tevens om de leden de laatste actuele informatie te verstrekken.

Jeugdharmonie Echt-Horn naar EuroFestival

Zondag 21 april gaat de jeugdharmonie Echt-Horn deelnemen aan het EuroFestival.

Deze samenwerking ontstond toen de leden van de jeugdharmonie Echt vorig jaar tijdens hun kamp hun dirigent, Jan van Hamond, “overvielen” tijdens een repetitie van jeugdharmonie Horn. Toen ontstond het idee en werd dit verder uitgewerkt.

(meer…)

Boekenbeurs op 1 en 2 juni

In het weekend van 1 en 2 juni is er weer een boekenbeurs in het Connect College.

(meer…)